תודה

פנייתך התקבלה בהצלחה ותטופל בהקדם על ידי צוות האתר!

עד שנחזור אליכם, מוזמנים בינתיים לקרוא מידע נוסף באתר

חקור את האקזוטי: מבצעי טיסות ללא תחרות לפסח לבנגקוק

חג הפסח הוא זמן של הרהור, חגיגה והתחדשות. זה הזמן שבו משפחות מתכנסות כדי להנציח את שחרור בני ישראל מעבדות במצרים העתיקה. עבור רבים, זו גם הזדמנות לצאת לחופשה ראויה. אבל לאן כדאי לטוס בפסח? אם אתם מחפשים יעד אקזוטי המציע חוויה תרבותית ייחודית, אל תחפשו רחוק יותר מבנגקוק, תאילנד.

קרא עוד »

מה זה מבנה יביל?

מבנה יביל, הידוע גם בשם מבנה נייד מתקפל או קרוואן, הוא מבנה קל משקל שנבנה במפעל (בנייה טרומית) ומורכב באתר היעד. המונח "יביל" מתייחס לכך שהמבנה יכול להתקפל ולהתרחב בצורה של יבול, דומה לפתיחת פרח. מבנים יבילים בנויים בדרך כלל מחומרים קלים וחזקים, כגון אלומיניום, פלדה או עץ. הם מורכבים במפעל ומובלים לאתר היעד, שם הם מותקנים על תשתית זמנית או קבועה. הם אמורים לכלול גם תשתיות כמו: מערכות חשמל, מיזוג אוויר, תקשורת ועוד – שגם הן ניידות.

קרא עוד »

הכל על בתים מוכנים

האם שקלתם לרכוש בית מוכן? זו אופציה שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. במיוחד בקרב אלו שנחשפו למגורים ופנאי בקראוונים ובנגררים. אך מה עליכם לדעת לפני

קרא עוד »

כל מה שצריך לדעת על חופשה עם קרוואן חשמלי

נופש בקרוואן חשמלי הוא דרך מרגשת וידידותית לסביבה לחקור את העולם. עם התקדמות הטכנולוגיה, קראוונים חשמליים הופכים פופולריים יותר כאופציה בת קיימא וחסכונית עבור מטיילים שרוצים למזער את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. קראוונים אלו מצוידים בפאנלים סולאריים, מנועים חשמליים וסוללות המאפשרים להם לפעול על אנרגיה נקייה, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור מטיילים מודעים לסביבה.

קרא עוד »

קרוואן או צימר?

חופשת הקיץ היא תמיד פיצוץ, וישראל מלאה במקומות מהנים ומרגשים לבקר בהם. כשמגפת ה-COVID-19 שוככת וההגבלות הנסיעה מתקלות, כנראה שאתם כבר מתכננים את נסיעות הקיץ

קרא עוד »

היתרונות והחסרונות של בר מצווה עשה זאת בעצמך בכותל: האם כדאי?

תכנון אירוע בר מצווה בכותל בירושלים הוא חלום עבור משפחות רבות. המשמעות של מיקום רוחני והיסטורי זה הופכת אותו לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת באמת. עם זאת, אתה עלול להתפתות לארגן את האירוע בעצמך, מתוך מחשבה שזה יחסוך לך כסף. אמנם ניתן לעשות זאת, אך ישנם יתרונות וחסרונות שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה זו.

קרא עוד »

חקור את פלאי איטליה: הרפתקה בלתי נשכחת של קרוואן

איטליה, עם ההיסטוריה העשירה שלה, הנופים המדהימים, והמטבח מעורר הפה שלה, היא יעד חלומי עבור מטיילים רבים. כשמתכננים טיול לאיטליה, אחת ההחלטות הראשונות שיש לקבל היא איך להתנייד. אמנם השכרת רכב היא אופציה פופולרית, אך יציאה להרפתקה בקראוון יכולה להציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. במאמר זה, נעמיק ביתרונות ובחסרונות של שתי האפשרויות, ויאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת לקראת האסקפד האיטלקי שלכם.

קרא עוד »

טיול קראוונים בניו זילנד

טיול קראוונים בניו זילנד היא חוויה ייחודית המציעה למטיילים הזדמנות לחקור את הנופים המדהימים והתרבות המגוונת של המדינה בקצב שלהם. עם הכבישים המתוחזקים היטב, אתרי

קרא עוד »

הרפתקת הקרוואן האולטימטיבית: מדריך להשכרה

נסיעה היא אחת ההנאות הגדולות בחיים, ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר בקרוון? השכרת קרוואן ונסיעה באירופה היא חוויה בלתי נשכחת. במדריך זה, נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת כדי לתכנן את הרפתקת הקרוואנים האירופית האולטימטיבית שלך.

קרא עוד »

חופשה במלון או בקרוואן?

הבחירה בין מלון או קרוואן לחופשה הבאה יכולה להיות החלטה קשה. לשתי האפשרויות יש יתרונות וחסרונות, ובסופו של דבר, הבחירה תלויה בהעדפות האישיות ובתקציב שלך.

קרא עוד »

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים הם דרך מצוינת לחקור את החוץ! טיולי ג'יפים מציעים חוויה מרגשת וייחודית שלא דומה לאף אחת אחרת. טיולי ג'יפים מאפשרים לך לצאת מהכביש,

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!